Referat af generalforsamling i Vinderup hallerne - Onsdag d. 22.08.2017

Antal deltagere: bestyrelsen, halinspektøren samt 6 personer.

1: Valg af dirigent:  Niels Sommerfeldt.

2: Formandens beretning:
  • Ole Dahl fremlagde, hvad det sidste år er gået med. Ny parkeringsplads, ombygning af svømmehallen m.m.   
  • Der er stadig gang i hallerne, alle de “gode timer” er væk. De tidlige eftermiddagstimer samt sene aftentimer er sværere at få udlejet.  
  • 5 års gennemgang er afsluttet, dog er der stadig nogle uafsluttede ting med Krabbe og Partner, der skal bringes i orden.  
  • Ny udluftning hos skytterne er blevet lavet.
  • Henning Jepsen stoppede i foråret, som hans afløser er der pr. 1.8. 2017 ansat Michael Behnk som d.d. har bestået livredderprøven.
3: Kassererens beretning:
  • Rene Poulsen gennemgik afsluttet regnskab. Næste års udlejning er faldet lidt (VIK ikke så mange tider til næste sæson).  
  • Ellers intet at indvende.  
4: Indkomne forslag. - Ingen.  

5: Valg af bestyrelse.
  • På valg er Ole Dahl, Rene Poulsen og Ann Marie Kirkegaard Lindbjerg. De 2 førstnævnte ønsker ikke genvalg.  
  • Bestyrelsen indstiller Jakob Skovbakke og Steen Hatting til nye medlemmer af bestyrelsen, og Jacob Tang samt Søren Sejer som suppleanter. Disse bliver valgt.  
  • Revisor bliver Anders Jensen, Revisionskontoret Vest A/S.
6: Evt.
  • Formanden takkede af.  
  • Skaterpark. Torben Gudiksen spurgte ind til, om hallen var interesseret i at få en skaterpark til at ligge på det grønne område ved hallen. Bestyrelsen tager punktet med på næste bestyrelsesmøde d. 3/10-17.
  • Niels Sommerfeldt har taget løbende billeder af ombygningen. De kan nu ses på hjemmesiden.  
  • Linda Nørholt, Sevel skole og SFO opfordrede hallen til at indkalde de lokale børnehaver, når næste års tider skal fordeles. Ligesom skolerne gør. På den måde kan de selv komme med forslag til hvilke tider der passer bedst ind i de pågældende institutioners planlægning.  
  • Regnsensor på loftvinduet i Fitness. Der bliver utrolig varm i motionscentret, når der er mange mennesker deroppe. Tilbud på en sådan er indhentet.  
  • Vandet i bruserne skal justeres lidt, da det er meget varmt. Men brugeren er meget glad for de nye tiltag i svømmehallen.  
  • Cafeteriaets åbningstider. Håndboldklubben efterlyser at cafeteriaet er åbent, når de er færdige med træning. De vil gerne kunne udvikle en “klubånd”, med andre ord, de vil gerne have mulighed for at mødes til en kold drik efter træningen.
Bestyrelsen trak sig tilbage og konstituerede sig som følger:

Formand: Anders Toft
Kasserer: Jakob Skovbakke i samarbejde med Revisionskontoret Vest A/S.
Sekretær: Ann Marie Lindbjerg
Medlemmer: Steen Hatting, Rene Christensen og Poul Thomsen

Udenfor bestyrelsen:
Webmaster: Niels Sommerfeldt.

Fastlagte mødedatoer: 3/10, 6/12, 7/2, 4/4, 1/6 og 8/8. Generalforsamling : 22/8-2018.

 
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
Vinderup Hallerne | Halvej 2B | 7830 Vinderup | Tlf.: 97 44 18 75 | mail@vinderup-hallerne.dk